9 Temmuz 2011 Cumartesi

Ali-Ayşe evleniyor haberleri, Milli Eğitim'de krize yol açtı, bakanlık çözüm arıyor

Ali Taranoğlu'nun Ayşe Özyılmazel ile evlenmesini, "Ali Ayşe'yle evleniyor" başlıklarıyla duyuran basın yayın kuruluşları, Milli Eğitim sisteminde yeni bir krize yol açtı. İlköğretim 1. sınıfta ders programlarında yer alan "Ali Ayşe'ye top at", "Ali Ayşe'ye ipi ver" gibi cümlelerin baş kahramanları olan Ali ve Ayşe arasında duygusal bir ilişkinin olduğunun ortaya çıkması, velilerin tepkisine neden olurken, Milli Eğitim Bakanlığı artık çocuklara başka isimlerle okuma yazmanın öğretileceğini açıkladı. Bakanlıkta yapılan toplantı sonrası, "Satılmış Dönek ve Huriye Dokuzçocuklu" isimleriyle cümle kurulması kararlaştırıldı. Konuyla ilgili genelge kısa sürede tüm okullara gönderilecek.

(Not: Hayal ürünü haberlerimize tekzip gönderilmemesi, bunun yerine Türk Eğitim Vakfı'na bağışta bulunulması rica olunur.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder