25 Temmuz 2011 Pazartesi

Sandalye çekme operasyonunun ortasında kalan turistten ailesine mesaj var:“Sandalyemi kaptırmadım, beni merak etmeyin”

Belediye zabıtasının bir haftadır yaptığı ‘masa kaldırma’ operasyonlarında, turistin altından sandalye çekme, müşterinin yemek tabağına el koyma sahnelerinin yaşandığı Beyoğlu’nda sular durulmuyor.  Zabıtaların sandalye çekme ve yemek tabağına el koyma girişimlerini “Animasyon ekibinin etkinlikleri” sanan turistlerin,  özellikle sandalye çekme girişimlerinin “Kamu adına düzenlenmiş operasyonlar” olduğunu öğrenince rahatsız oldukları ve  yakın çevrelerine “kandırıldık” serzenişinde bulunduğu öğrenildi. İsmini vermek istemeyen bir turist   “Biz onları ve etkinlikleri animasyon sanmıştık. Meğer çok ciddi bir operasyonun içinde kalmışız. Fotoğraflar basına yansıyınca ailem merak içinde beni aradı, onlara sesleniyorum ‘Ben iyiyim, sandalyemi de tüm girişimlere rağmen altımdan kaptırmamayı başardım. Artık beni yurtdışından aramayın,çünkü çok yazıyor' ” diye konuştu.

Not: Tamamen hayal ürünü olan haberlerimize tekzip gönderilmemesi, bunun yerine Türk Eğitim Vakfı'na bağışta bulunulması rica olunur.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder